Jól van kedves kis lovacskám. Örülük, ha elkisérsz a hosszú útra.
- Nem tudom merre van az a kikötő, igazából nem is kaptam semmiféle iránytűt, így marad az Esthajnal csillag.
Az még sohasem hagyott cserben.
- Készülj, mindjárt indulunk.
- Igen, bepakoltam mindent, még plédet is, hátha fedél nélkül ér az este minket.
- Hogy miért indulok el egyedül?
Mert nincs velem senki csak te. A többiek ezer felé, és remélem, hogy olvassák az újságot.
- Butaságokat ne kérdezz. Nem tudom eljönnek-e, akarják-e még, hogy együtt legyen a csapat, hogy ugráljunk még a tűzön át, mint régen, hogy elmeséljük egymásnak mit érzünk, nekünk mi a fontos, és meg hallgassuk a másikat ugyanerről.
- Nekem miért fontos?
Talán nosztalgia, talán valami ami kicsit más volt mint egy megszokott közösség.
- Nem, nem rgaszkodom minden áron ahhoz, hogy együtt legyünk, ennek közös akaratnak kell lenni.
De szeretném azt érezni, én mindent megpróbáltam, nem rajtam múlt, hogy mégsem sikerült.
- Ne lökdöss, máris megyek, de hadd vessek még egy búcsúpillantást a kedves kis erdőmre, lehet én is a szigeten maradok.
- Velem jöhetsz, biztosan lesz hely azon a hajón neked is.

Szerző: mesepatak  2011.10.21. 11:30 24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesepatakocskatortous.blog.hu/api/trackback/id/tr156026627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.10.23. 15:02:27

már kezdelek sajnálni benneteket ebben az árvaságban(ez nem lesajnálás, hanem olyan, mint látni egy elveszett gyereket bolyongani az erdőben) de tényleg közös igénynek kell lenni arra, hogy az a mese folytatódjon, amiről mindig álmodtok, vagy éppenséggel sokan is álmodnak, de nem tudják megvalósítani, az első lépést sem megtenni.

skyppy 2011.10.23. 15:11:03

:-)) Lí nem kell sajnálni senkit, csak játék, annak is indult, de ha valaki már nem leli őszinte örömét sem az írásában, sem olvasásában, akkor ott megáll a tudomány, erőszakkal nem lehet elérni semmit....:-)) Én próbálkozom, és nem adom fel....hogy elmondhassam, rajtam nem múlt:-))

2011.10.23. 15:20:00

én szeretem, ha sajnálnak, az részvétet jelent nekem :) mert olykor én is elveszettnek érzem magam, és jó, ha észre veszi valaki. Most éppen nem vagyok elveszett :)

skyppy 2011.10.23. 15:36:30

:-)) látod nem vagyunk egyformák, én nem szeretem....mert nem a részvétet veszem észre, hanem a saját esetlenségemet....és akkor még jobban utálom magam....:-)) én sem vagyok elveszett, éppen keresésben vagyok.-))

kincse 2011.10.23. 15:43:25

Miért nem szereted látni magad elesettnek, gyengének? Akit babusgatni kell, és vigasztalni, szeretgetni, hogy visszatérjen belé az élet :)

skyppy 2011.10.23. 15:45:19

Talán mert fájna,hogy nem tenné meg senki...jobb így.....

kincse 2011.10.23. 15:52:25

és így nem fáj semmi?

szederke 2011.10.23. 15:54:36

világéletemben erősnek kellett látszanom...annyira belém ivódott,hogy ha el is gyengülök,akkor sem viselem el a babusgatást.

skyppy 2011.10.23. 15:56:29

de fáj...csak az már az én saram:-)))

kincse 2011.10.23. 16:00:25

Szederke, szóval így jó neked... Skyppy, "én saram", és azt megoldod?

skyppy 2011.10.23. 16:02:34

:-)) többé-kevésbé....

kincse 2011.10.23. 16:05:18

és az hogyan sikerül, hogy megvigasztalod magad bemutatnád? Van rá jó recept, és tényleg jó lesz azután?

skyppy 2011.10.23. 16:08:49

hogyan vigasztalom meg magam?....kezdetben volt az, elfogadtam más véleményét és azt, az enyém soha nem lehet jó, mert kevés a tudásom, a kitartásom, ...és még sorolhatnám mi minden....tehát a helyzethez alakítottam magam....a kedvem, a véleményem, mindent....de mostanra már ez nem vigasz, hanem béklyó.....amit én magam raktam magamra..... nekem most vigasz, ha egyedül biciklizhetem, ha fényképezhetek, ha írok ide, és kommentelnek rá....vicces, de önmagamat keresem....

kincse 2011.10.23. 16:14:11

a végén mégis beletartozik a többi ember jelenlétének a vigasza, a számodra :) Lehet, hogy igaz az a mondás is, hogy másokban találjuk meg magunkat?

2011.10.23. 16:53:48

Hát inkább száz irigyesem legyen mint egy sajnálóm. A mesepatak meg senkinek nem erőszak, ha akar valaki ír, ha nem akar akkor pedig nem ír. Annak idején jót mulattunk a közös írásokon, talán ez hiányzik. Összefogott bennünket, persze mindaddig amíg ez mások csőrét nem bántotta. Szerintem senki nem veszi véresen komolyan és nem is kell. Azért mindig van itt valaki, aki visszatér és szívesen csatlakozik egy-egy meséhez, de megerőszakolva senki nem lesz, az úgysem érne semmit. Azért vagyunk itt ég páran akik jól érzik magukat a mesepatak partján.....még ha csak olvasóként is. Spring

kincse 2011.10.23. 17:14:02

Spring, most egy kicsit ellentmondásba került a mondandód. Ugyanis, ha inkább irigyed legyen, mint sajnálód, akkor az is jó, ezek szerint, hogy pont az irigység rombol néha a mesepatak közösségi életében? Mert hát valakinek bántotta a csőrét, tehát irigykedett rátok, hogy jól érzitek magatokat együtt.

2011.10.23. 17:31:22

Az inkább irigyesem legyen mint sajnálóm azt nem a mesepatakra írtam....azt csak úgy általánosságban. Nem szeretem ha sajnálnak, a problémák azok jönnek, mennek, helyettem nem oldja meg senki, az élet megerősít. A mesepatakban pedig éppen az a jó, hogy akik maradtak azok nem kényszeredetten írnak. Néha feldobunk egy labdát, aztán vagy elkapja valaki vagy nem, de ebből nincs harag..... Spring

kincse 2011.10.23. 20:00:55

Ne haragudj Spring, de vitatkozom ezzel, ha általánosságban írtad az irigység elméletedet, akkor is vonatkozhat a mesepatak közösségének helyzetére, mert én magát az elméletet vitatom. De ettől független kívánhatod az irigyeidet, valószínű tőlük több irgalmat remélsz tőlük, mint attól, aki megszán.

skyppy 2011.10.23. 20:32:44

:-)) de hiszen itt nem is élnek meg irigyek....ez nem az a hely és éppen ez a jó benne:-)))

Spring 2011.10.23. 20:36:11

Skyppy szerintem sincs , s még árvának sem érezzük magunkat nem igaz? Csak egy kicsit most elfáradtunk és nehezebben éledezünk:)

kincse 2011.10.23. 21:58:55

jaj már, végkép félresiklik, hogy megértsétek, amit írtam, Skyppy, ha fentebb olvasod Spring kommentjét, amit úgy értelmeztem, külső személy csőrét bántotta a ti itteni közösségetek összetartása. De én mint mondtam, azzal az elmélettel nem értek egyet, és ellentmondásos, hogy nekem inkább irigyeim legyenek, mint aki megsajnál. Természetesen nem kötelező velem egyetérteni, csak lényegesnek tartottam, hogy a fogalmakat tisztázzam. Egyébként, ezt nem mondtam el régen, amikor benne voltam itt a mesepatakban, belsőleg is voltak irigykedések. Pont azért váltam ki, mert igenis irigykedtetek egymás sikerére, és nem tudtam megbirkózni azzal, hogy folyton magyarázkodjak, és elemi emberi megértésre buzdítsalak benneteket. Természetesen mindez a kulisszák mögött folyt. Azért nem mondtqam el, mert nem akartam, hogy bármelyikőtök ezért bezárja a blogját. Spring, nem bánom, ha cáfolod, de a jelek nem azt mutatják :)

skyppy 2011.10.24. 04:23:40

kincse akkor te többet tudtál nálam....én nem láttam a színfalak mögé....nem érzékeltem az irigységet annyira, ahogyan te leírod...az is lehet, hogy annak látszódott, pedig semmi más nem volt csak bizonytalanság az illetőben és pálca törés helyett a biztatással többre ment volna....de ez régen volt.....már felnőttek a tündérek, és ahogy elnézem, nem akarnak szétszaladni innen.....:-)))) Mert aki mind ezek ellenére itt maradt, az felnőttként kezeli ezeket a dolgokat:-)))

szederke 2011.10.24. 16:22:19

kincse talán savanyú a szőlő?én nem láttam itt irigységet.

amerika24 2011.10.24. 19:29:59

...a mese nagyon tetszik...:)...szeretem a lovakat, még ha az egyszarvú , akkor is...kerítünk neki helyet a hajón, az biztos... ...én sem vettem észre irigységet a tündérek és manók között...:o...lehet, hogy lemaradtam valmiről...???
süti beállítások módosítása